Odp: Tania a dobra karta do zrzucania filmów na dysk ?

Autor: Robert Falkowski (video_at_mmstudio.com.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 13:45:22 MET DST

> uzasadnij lepszosc miro od fasta konkrety prosze
>
> lemonr_at_polbox.com
Tos mi Pan bobu zadal...
Konkretow nie ma i nie bedzie.
Na amatorskich kartach wideo znam sie kiepsko, bo ich nie
uzywam. W pracy mam Matroxa (no nie Marvela oczywiscie).
Mialem okazje instalowac kilka kart seri DC i AVMaster i musze
zaznaczyc, ze NIE mialem problemow z instalacja MIRO, a Fast
czasami omawial posluszenstwa (problemy z plyta glowna).
Jesli nie ma problemow z instalacja to karty te dzialaja praktycznie
tak samo. Jednak przy zakupie AVMastera proponuje ustalic
konfiguracje z przedstawicielem firmy FAST w Polsce
UWAGA - REKLAMA -
firma PositiveCharge. Dobrze wiedza co i jak.
KONIEC REKLAMY.
W mojej firmie jeden z komputerow "do dzwieku" byl wyposazony
w AVMastera i czasem po podlaczeniu magnetowidu
trzeba bylo resetowac system :-((. Powod - plyta glowna.
Teraz chlopcy z audio dokupili drugiego ProToolsa na Macu
i zgadnij jaka karte wideo wetkli do srodka? Miro.
Nie mieli innego wyjscia, he, he.
Zreszta rynek amatorski bardzo sie "profesjonalizuje" :-)))
Sprawdz specyfikacje karty Matrox RT2000.

--
Robert Falkowski
video_at_mmstudio.com.pl