Modem Problem

Autor: Pael (pael_at_go2.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 12:06:31 MET DST

Od kilku dni mój modem zaczął się dziwnie zachowywać (mam wewnetrznego
Zoltrixa 33.6).
Po pierwsze - dlugie logowanie na 0202122 - gdy włącze głosniczek modemu,
najpierw słysze jek ten wykręca numer, pózniej długo cisza (jakby server
TPSA się nie odzywał), potem głosny pisk (chyba modemu) - wtedy dopiero
server TPSA daje o sobie znać poprzez nawiązanie połączenia z siecią.
Również proces odlogowywania uległ wydłuzeniu - w logu od modemu jest cos
takiego (po polsku) -
-Próba rozłaczenia sprzetowego poprzez obnizanie DTR(czy cos takiego) -
NIEUDANA
-Potem 3 próby rozłaczania programowego - w koncu dochodzi do rozłaczenia -
po jakichs 15 sekundach.
Wczoraj zabrałem qumplowi identyczny modem i sprawdzilem czy bedzie to
samo - było.

No to czy server TPSA szwankuje czy soft w Widzie 98?

Pael