Zoltrix Spirit + ABIT BE6v2 = k³opoty?

Autor: ZAK (zak_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 01:09:43 MET DST

Zoltrix Spirit + ABIT BE6v2 = k³opoty?

Chyba znana historyjka, ale nadal nie znam przyczyn tego zjawiska.
Do¶æ d³ugo mia³em kompa z jak±¶ bedziewn± p³yt± g³. Shuttle 555.
Jaki¶ rok temu kupi³em do niego Zoltrixa Spirita. Chodzi³ do¶æ dobrze,
chocia¿ nie by³o z niego po¿ytku pod Linuxem.
Parê tygodni temu z³o¿y³em nowego kompa, Celeron z p³yt± Abita
(BE6v2) no i zaczê³o siê. Stary Zoltrix by³ oczywi¶cie widziany, wybiera³
sobie numer, zacz±³ ³±czyæ siê z telekomun± no i wisia³ po rozpoczêciu
logowania. Dobra, zacz±³em od sterowników - przery³em wszystkie, od
pocz±tku powstania Spirita do jakich¶ z marca 2000 - nic. O poradach
typu zobacz czy kabel jest dobrze zamocowany wola³bym nie s³yszeæ.
Je¶li chodzi o stringi AT to zesz³em ju¿ do prêdko¶ci 2400 i to na ró¿nych
modulacjach. Zacz±³em patrzeæ dok³adniej - DOS support i NC - TERM95 pod
Wind±, tam zauwa¿y³em, ¿e o ile na wy¿szych prêdko¶ciach modem
wisia³ od razu po np. ATDP0202122 i innych numerach dostêpowych
to przy 2400 dotar³em nawet do CONNECT 2400 i tu nast±pi³o zawieszenie.
Na kumpla sprzêcie u mnie w domu modem dzia³a OK, mój sprzêt+modem
u niego w domu nawet do linii ISDN (wej¶cie analog.) robi to samo - nie jest
to wiêc raczej sprawa jako¶ci linii, lecz chyba wspó³pracy tego badziewnego
win-modemu z procem (no i pewnie g³ównie z chipsetem na p³ycie g³, mo¿e
z jakim¶ innym uk³adem - nie mam zielonego pojêcia). Nie pomaga tak¿e
wy³±czanie portów COM w biosie - nie zale¿nie pod jakim comem ustawi siê
Spirit jest ci±gle to samo.
Brakuje mi tu po prostu jakiego¶ LOGICZNEGO wyt³umaczenia.
Mo¿e wy je znacie?

zak_at_fanthom.irc.pl