Re: Nowy dysk,IDE kontr.-problem. - dlugie !

Autor: Onkel Jurak (kurtho_at_web.de)
Data: Sat 13 May 2000 - 23:33:27 MET DST

"Romek" <romekj_at_softsystem.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Czesc!
> Niedawno sam mialem podobny problem i z pomoca "dobrych ludzi z grupy"
udalo
> sie go rozwiazac wiec radze co mi poradzono. Plyta obsluguje jak napisales
> UDMA33 a mod4 dla nowego dysku oznacza ze jest ustawiony na UDMA66.
Dlatego
> nie daje sie zaznaczyc DMA dla tego dysku. Przestaw softem producenta dysk
> na UDMA33. Nie gwarantuje oczywiscie, ze problem z pogodzeniem wszystkich
> dyskow i CD zniknie. Napewno za to porawi sie wydajnosc tego nowego dysku.
> Pozdrawiam.
> Romek.
>
> No i tak, jak juz wczoraj napisalem; mam teraz wylaczone w biosie UDMA, a
za to samo wlaczylo sie w Windows. Jak to sie dzieje - nie mam najmniejszego
pojecia, ale "Sandra" potwierdza, ze dysk chodzi w trybie DMA. Ja to jakis
taki nienasycony dziwak jestem, bo niby powinienem machnac na to reka skoro
jakos sie to kreci, ale ja jeszcze troche sie tym fenomenem pobawie. Zobacze
tez na stronie producenta, jak to wyglada z tym softem, bo ja nic takiego
nie mam. Dzieki za zainteresowanie.
pozdrawiam.
jurek