Re: Pomocy - rozłączanie przy weryfikacji użytkownika i hasła.

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 23:11:08 MET DST

"Tomek Floyds" <floyds_at_klienci.pkobp.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Od pewnego czasu przy próbie połączenia z netem przez TPSA 0202122 wyrzuca
> mnie przy weryfikacji użytkownika i hasła. Gdzieś 1 przypadek na 6
połączeń.
> W ustawieniach jest wszystko OKI, centrala cyfrowa, modem Zoltrix Spirit
na
> Connexancie, stery najnowsze.
> Do marca było wszystko wporządku.
> Łączę się z Łodzi.
>
> Proszę o jakieś sugestie.
>
> Tomek (Floyds) Grabowski
> floyds_at_klienci.pkobp.pl
>
> Pozdrowienia.

> [...]
Spruboj obnizyc predkosc nawiazywania polaczenia u mnie jak sie polaczy na
48000bps lub wiecej to wydawaloby sie ze powinno byc wszystko ok a mam
mniejszy transwer niz gdy sie lacze na 33600bps i takie predkosci polaczenia
mam od niedawna.
Lub spruboj takiego init stringu +MS=V34,1,2400,33600 no i zrobi ci się
modem 33600 (oczywiscie rozwiazanie tymczasowe) spruboj tez uziemnienia
kompa jezeli nie masz. A tak wogule w Lodzi jest chyba kilku dostawcow uslug
internetowych i chyba nie masz koniecznosci korzystania z tak do bani uslugi
jak TPSA 0202122.