mp3 VBR i WinOnCd 3.7

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 21:54:22 MET DST

Czesc wszystkim.
1.Nagrywal moze ktos programem WinOnCd 3.7 CD-Audio z mp3 kodowane w VBR bo
ja po nagraniu z takiego pliku otrzymalem cisze (program zle dekoduje) a
skoro tak sie dzieje to program nie nadaje sie do nagrywania z mp3 bo teraz
to VBR bardzo czesto sie trafiaja a program nie ostrzega nic o nie
rozpoznawanym formacie no i pozostaje przekonwerterowanie do wav lub uzycie
innego programu.
2.Jak zmusic WinOnCd 3.7 do rozpedzenia plytki audio tej w CD-Romie (w
niektorych programach jest opcja Speen Up Disk) bo podczas czytania
poczatkowych fragmentow scieszek blednie odczytujac scieszke (Asus 50)
powoduje powstanie trzasku podczas kopiowania plytki audio.
Dzieki za wszelkie porady a to ze moge zmienic soft to wiem ale ten mi sie
bardzo podoba.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl