Re: Zakupy w internecie

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 19:40:45 MET DST

> Pierwszy z brzegu egzemplarz, do tego zapakowany w kartonie moze kupuja
> typowi Amerykanie - nikt normalny zas nie kupi monitora, obojetnie,
> czy w Stanach, Polsce, czy Bangladeszu, bez sprawdzenia kilku egzemplarzy
> danego modelu. Co do MAGa jako firmy nie mam zastrzezen.

A ja mam. Kiedys jak chcialem kupic 15' MAG'a, to wszyskie mialy
znieksztalcenia - prawa polowa ekranu byla o okolo 8 mm szersza od lewej.
Widac to bylo pod Nortonem Commanderem - szeszy prawy panel ni i nie dalo
sie rysowac w Cadzie pionowych elementow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310