plyta pod k6 III

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 21:32:32 MET DST

Mam zlozyc konfiga wlasnie z tym procem, wiem ze to dziwne lae gosc sie
uparl i nie dociera ze moga byc problemy (ja sam juz bym plyty na via nie
kupil choc ze swoja nie mam problemow, stawial bym oczywiscie na athlona ale
na irongate ale to dygresja tylko). No wracajac do tematu to ma byc k6 III
450 mhz , 64 mb ramu, riva tnt albo co tam bedzie. Pytanie moje brzmi: Jaka
plyta głowna?
Na alladinie V czy na Via mvp3/4 ? i konkretnie model. Ma byc jaknajmniej
konfliktowa... wydajnosc moze byc srednia (nie slimak ale nie mosi byc
blyskawica). Dzienx za odpowiedzi...