Re: Zasypianie komputera

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 21:19:34 MET DST

slczyz wrote:

> Od pewnego czasu w nieregularnych odstępach czasu zamiera mi komputer;
> Nie reaguje na klawiaturę, ani też na przyciski myszy (kursor myszy
> porusza się) Obraz wyświetla bez błędów tzn pozostaje obraz z chwili
> zaśnięcia Zegar się zatrzymuje również. Pracuję pod Win 98PL

Ja juz pisalem kiedys, ze mam dokladnie to samo i ze zdaje mi sie,
ze to ma zwiazek z wygaszaczem. Teraz uscislam: dzieje sie tak
tylko wtedy, gdy mam aktywny wygaszacz i jednoczesnie w firewallu
zaznaczona opcje: Engage Internet Lock when sreensaver activates.
Moim zdaniem to blad firewalla.

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski