problem z hdd

Autor: Rabb (rabb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 20:38:07 MET DST

Witam!

Nie wiem czy to ta grupa ale z powodu nie znalezienia innej pisze tutaj

Otóż od wczoraj komputer mi zupełnie nie działa.Po Ok 10 minutach zaczyna
cos pstrykać z obudowy (dosyć głośno) ,kontrolka na obudowie świeci a
komputer się zawiesza (obraz zostaje taki jak był i myszka przestaje się
ruszać).Naciskam reset bo power nie działa i przy uruchamianiu pisze cos w
rodzaju 'boot failture please insert system disc'.Wtedy naciskam
power,system startuje normalnie.Scandisk pisze ze dysk jest niesformatowany
albo uszkodzony ,a norton disc doctor zawiesza się (pstrykanie z obudowy)
ZAWSZE przy drugim procencie scanu surface.

Proszę o pomoc

rabb
rabb_at_poczta.onet.pl