Re: Jaka to karta sieciowa ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 16:08:06 MET DST

Użytkownik Miro said:

> [...]

A ja mialem Compex-a na PCI 10/100 Mbps , skretka (nie wiem akurat czy ten
model o ktorym piszesz) w duzo mniejszej sieci (25 kompow) i na poczatku
dzialal dobrze. Ale po zmianie okablowania - setki problemow. Wolne
rozpoznawanie sieci, dlugi czas polaczenia - jednym slowem dno (na innych
kompach tez sprawdzalem). Kupilem zwykla karte D-Link zgodna z Realtek i
wreszcie dziala normalnie.A jedyna bezkonfliktowa karta to 3com.Dozywotnia
gwarancja jest warta swojej ceny.Koledzy maja 8-letnie 3 com-y i z zadnym
nie bylo ani razu najmniejszego problemu. Compex sux.

Pzdr.

hattab_at_poczta.onet.pl