Re: wolny viper

Autor: trooper (trooper_at_go2.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 11:43:12 MET DST

Raffa napisał(a) w wiadomości: ...

>też mam 770'tkę i zawsze było OK
>może za bardzo podkręciłeś opcje DirectX i OpenGL w ustawieniach karty ?
>a nowe stery masz ?
>no i może to wcale nie wina karty ?

drivery mam diamondowskie z marca tego roku (detonatory są wolniejsze o ok.
10%), bawiłem się ustawieniami karty i nic - karta jak była wolna tak jest.
w d3dtest mam fillrate 110mp/s polygon throughout 1300 kp/s intersection
17.8
w final reality 3dmarks 3.7
w tournamencie 13(opengl) do 17(d3d) fps'ów
mój konfig:
płyta lucky star 6va693ac (agpx2), viper770, sblive 1024, 128mb (100mhz)
mam włączone agpx2 (przełączenia na x1 nic nie dało),
z informacji o systemie (współdzielenie zasobów) wynika, że viper siedzi na
11 przerwaniu razem z irq holder for acpi (jednak nie ma konfliktów). mam
jedno wolne przerwanie, jednak nie mogę przełączyć viper'a. irq holder
siedzi jeszcze na jednym przerwaniu, ale nie mam pojęcia, czy da się go
przełączyć na inne.
w biosie mam włączoną opcję assign irq for vga.
jeśli to nie wina przerwań, to czy uszkodzona karta może działać normalnie -
tylko z obniżoną wydajnością, czy też może gryzie się z płytą, lub czy może
to płyta jest uszkodzona ?
mam win98 (nie se), najnowsze sterowniki do wszystkiego, najnowszy bios do
płyty, i win chodzi idealnie, zero zwisów, w d3d, opengl wszystko wygląda
oki, gdyby tylko chodziło szybciej...