Wideokonferencje przez internet

Autor: ERA2000 - Krzysztof Skibniewski (era2000_at_onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 11:30:30 MET DST

Szanowni Grupowicze,

Jeżeli ktoś z was zna się na tym lub jest w stanie podać mi jakieś linki,
gdzie mógłbym znaleźć takie informacje bardzo proszę o kontakt.

W firmie w której pracuję planowane jest wykożystanie tej technologii, więc
w mailu, który prześlecie mogą być informacje komercyjne.

Zależy mi na rozpoznaniu się w róznych technologiach, NetMeeting, RealAudio,
może coś jeszcze. Bardzo proszę o wszelkie uwagi i komentarze, takze o
cenniki i namiary na firmy lub osoby prywatne, które się tym zajmują.

Z poważaniem,

--
ERA2000 AR