Re: Pole tekstowe dluzsze niz 256 znakow w VB Excela 5.0

Autor: Hubert Dolega (hubert_at_rava.com.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 01:16:25 MET DST

Witam!
On Thu, 11 May 2000 11:34:28 GMT, Pecus wrote:
>Mam problem. Przygotowalem dla duzej grupy pracownikow aplikacje
>wspomagajaca wprowadzanie kilku formularzy. Jest ona przygotowana pod
>Visual Basic'em Excela 5.0 (takie jest wymaganie i nie mozna tego
>zmieniac). Jednak potrzebne jest pole wprowadzania tekstu o dlugosci
>okolo 5000 znakow. Dane z tego pola nie musza byc zapisywane w arkuszu
>(mege je zrzucac do tymczasowego pliku, bo sa tylko do wydrukowania).
>Czy ktos wie jak wstawic do okna dialogowego takie pole ??? (albo zna
>inny sposob jak sobie z tym poradzic).

Szczerze mówiąc nie wiem jak to zrobić ale zastanawiam się po cholerę
Ci pole o długości 5000. Wstawiłem sobie tekst o takiej długości do
komórki i jak "wszedłem" w tryb edycji to ten tekst zajął mi połowę
ekranu mojego 17-cal. monitora !!! Nie za bardzo mogę sobie wyobrazić
na co komu takie długie pole.
Napisz może co chcesz uzyskać to może znajdzie się jakieś inne
rozwiązanie.

BTW,
To nie jest raczej najlepsza grupa na wysyłanie pytań dotyczących
Excel'a. Poszukaj grupy ms-news-pl-office dostępnej m.in. przez
news.vogel.pl, news.tpnet.pl i przez bramkę www.newsgate.pl .

--
Hubert Arkadiusz Dołęga
hubert_at_rava.com.pl