Re: *modem zoltrixa

Autor: Xaltuton (xaltuton_at_zetobi.com.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 01:06:15 MET DST

"Hubercik" <hubercik_at_free.net.pl> napisal:

>Jesli masz dobrego kompa to w zupelnosci wystarczy Phantom
>Ja mam P2 233 i wszystko dziala OK. Fax i Voice rowniez.

Nie kupuj Phantoma. Na slabych liniach rwie polaczenia.
W mojej bylej pracy na polkach az sie roilo od tych modemow -
- najczestsze usterki to brak sygnalu wybierania oraz czeste
zerwania sygnalu (mimo, iz inne modemy sobie spokojnie radza ba tej samej linii).
Wybierz spirita - to juz znacznie stabilniejszy modem.

--
Xaltuton