Jak to jest z tym odtwarzaniem DivX ?

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 22:29:33 MET DST

Witam!

Pozrzucałem sobie kilka teledysków z VIVY (w Indeo) (w 1/2 PAL-a)
Przekompresowałem je na DivX (bitrate 600kbps, smoothness 70, co
2 sekundy kluczowa klatka, przekompresowywałem VirtualDubem 1.3)
Przy odtwarzaniu wszystko się bardzo ładnie wygłądza
(wygładzanie wskakuje tak po 2 sek.)
Tylko nie na wszystkich piosenkach, zwłaszcza na Gigi D'agostino
The Riddley. Wkurza mnie to strasznie, bo na ww. klipie
strasznie widać kanty (pikseloza wokół linii, ludzika, loga Vivy).
W ustawieniach mam Hardware Acceleration: Full,
a w ustawieniach DivX quality na 4 (czyli najwięcej)

Powiedzcie mi od czego zależy to wygładzanie i kiedy
się to włącza (i czy można na stałe zablokować na włączone)

Dzięki

Piotr Wysocki

Sprzęt: Celeron 433, 64MB RAM, SB128, HDD 2.1, Voodoo3,
            AVer TV Capture (Bt848), sieciówka

PS. Sorry za crossport, ale jestem aż tak tym sfrustrowany.