Odp: Usterka CTX-a.

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 14:20:02 MET DST

Użytkownik DeGen <degendan_at_hotmail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fg60e$eua$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Czesc.
> Gdzie sa serwisy CTX-ow? Zwazyl sie juz komu?
> U mnie co jakies 2 godziny nagle slychac pykniecie jak przy zmianie
> czestotliwosci i ekran wychodzi poza ramy kineskopu. Potem sybko wraca do
> siebie.
> Grzegorz

Ja mam podobnie ( najpierw raz na dzien , potem co 2ggodziny a teraz co 15
min - niedlugo siadzie calkowicie) - prawdopodobnie w rozsypce jest trafo
wysokiego napiecia lub ktorys z duzych elektrolitow .