Re: notebook i CIH

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:24:05 MET DST

>Czy ktos ma jakis sugestie w sprawie naprawy notebooka presario 1650,
>ktoremu CIH zniszczyl biosa. Czy mozliwe jest sprzetowe nagranie bios
>(phoenix), interesuja mnie wszystkie sensowne informacje na ten
temat,

można się probować bawić w odpalenie BootBlocka, lub wylutować BIOS i
nagrać go na nagrywarce. Pierwszy sposób niestety nie zawsze działa,
drugi jest cholernie ryzykowny i niewygodny. IMHO najlepiej chyba
pójść do serwisu ....
Szczegóły BootBlocka pod adresem w stopce
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl