offtopic.nie dziala, ale to nic. (dlugosc=1ekran 12")

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 11:57:36 MET DST

komputer mi sie wiesza. w roznych momentach i w roznych porach. system
windows 98 pl, Celeron 400_at_500, 64 MB Ram, czyli standard. Voodoo 3, live,
Teac, Caviar itp. zreszta to nie wazne.
Bo sprzet poza tym, ze markowy to dzialal od ok. roku bez zarzutow. To
software, chyba dlatego, ze co pare dni instaluje jakas gre i inne smieci.
zwykle zreszta ISO/Ripy... kombinuje ze sterownikami, a to do grafy,
a to do muzy. Do WinONCD 3.7 i Nero 4 oraz 5 dorzucilem dzis CDR-Wina 3.8.
Ale wszystko rozlozyl chyba ten cholerny sterownik do wirtualnego CD Romu by
CeQuadrat. Swinia zapodal CD-Rom-a i nie ma mozliwosci nijak go wywalic.
Usunalem jego wirtualny sterownik SCSI. I to chyba dobija go.

komputer wiesza sie np. przy starcie (niebieski ekran) ostatnio 1 na 3 razy.
Ale co tam. Nie dziala zbyt dobrze drag & drop i nie wiem, czy to przez
Delphi 4, do ktorego dorzucilem pare komponentow do obslugi drag & drop
(watpie). Chyba raczej ten zintegrowany z Shellem mp3ext3.1. Drag & drop
potrafi niezle nawieszac. czesto nie chce dragowac wiecej niz po jednym
pliku. to ciekawe...
zastanawiam sie, czy chcialem o cos zapytac. chyba nie. przeciez jak
zobaczylem ile mam tego zainstalowane
(Cubase/Corel9/MatCAD2000/Off2000/Delphi4,5,PWS,FTPServer(y)) to i tak
zostaje tylko Format C:
nie gniewajcie sie, to i tak chyba lepsze niz picie do lustra :)

m227

a i jeszcze jedno. chcialem nadmienic, ze obie karty SCSI, ktore mam w
kompie,
(ISA(no bios) i PCI(bios)) nigdy nie powodowaly i nie powoduja konfliktow
(zwlaszcza miedzy soba) :)