Re: Problem - Ricoh MP9060A Nie czyta plyt CD-RW

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 09:11:22 MET DST

>Dokladnie to jest to taki sprzet: RICOH MP9060A 6x4x24x &4xDVD
>za cholere nie przeczyta cd-rw ani nie nagra na sformatowanej plytce
>plytka jest dobra bo na innym cd-romie chodzi
>inne plytki czyta, nagrywarka zwykle plytki nagrywa ,dvd chodzi
>czy ktos sie spotkal z takim problemem ???
>z gory dziekuje za odpowiedz

Mam takie urzadzenie w domu. Mi nie chcial nagrywac w programie WinOnCD
(taki mialem wczesniej zainstalowany). Po zainstalowaniu oprogramowania
dolaczanego do Ricoha (Nero), moge spokojnie wypalac CDR i CDRW. Ciekawi
mnie tylko, czy u Ciebie czyste plyty CDR i CDRW widziane sa przed
wypalaniem jako AUDIO CD z jednym trackiem (ok. 40 kB).

Aha, jak czyta Ci DVD. Bo u mnie cos sie kaszani.
mac