Odp: outlook express-jak zabezpieczyc haslem ?

Autor: Ziom (macieku1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 05:42:09 MET DST

> Pobaw się tożsamościami w outlooku (jest tam zabezpieczenie hasłem) lub w
> ogóle utwórz użytkowników w Windowsie - outlook to na ogół automatycznie
> wykrywa. Ale jak ktoś będzie chciał to i tak wszystko przeczyta docierając
> fizycznie do plików na dysku, ale to już jest trochę zabawy i lamer tego
nie
> zrobi.

Mam male pytanie (nie mialem czasu aby to samemu sprawdzic):
Zakladam dla tozsamosci osobny folder przechowywania i zabezpieczam haslem.
Czy moge zrobic nastepna tozsamosc ustawic jej folder przechowywania na
folder tej poprzedniej i czytac sobie poczte?

--
ziom_at_silesianet.pl lub macieku1_at_poczta.onet.pl