Re: UPS

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 19:28:24 MET DST

In pl.comp.pecet Amoeba <atmax_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Co w praktyce znaczy ,ze UPS ma np 300VA, to jesy moc jaka moze wydzielac
> przez jak dlugi czas ????

Z mojej wiedzy wynika, ze 300VA (moc pozorna) to jest moc, jaka maksymalnie
mozesz pociagnoc z ups-a. A czas jego pracy jest podany osobno. Bo zeby w
cyfrze bylo cos z czasem, to musialyby byc pewnie jakie kilo-wato-godziny
:).

> No i jakie oprogramowanie trzeba zainstalowac aby automatycznie po zaniku
> napiecia wykonywal sie shutdown ?

Nigdy nie mialem UPS-a (noo, mam w domu takiego rozwalonego), ale
oprogramwanie powinno byc dodawane razem z UPS-em. Ew. winda sama powinna to
wyczaic.

PS.
Krossposty na 3 grupy?!?

--