Re: Wplyw karty graf. na jakosc obrazu

Autor: Krzysiek (kjurczyk_at_polbox.com)
Data: Thu 11 May 2000 - 18:17:14 MET DST

Tomek <tomek5_at_polbox.com> w artykule
news:m9zS4.51711$O4.1072628_at_news.tpnet.pl pisze...
> Czy po zmianie karty graficznej (s3trio64v+) na lepsza mozna sie
spodziewac
> poprawy jakosci obrazu (nie chodzi mi o predkosc w 3d itp)?
>
> tom

W większości przypadków poprawi się.
Ogólnie im dana karta obsługuje wyższe rozdzielczości i wyższe
częstotliwości
odświeżania tym generuje lepszy obraz w niższych rozdzielczościach.
Drugą rzeczą jest optymalne dobranie parametrów filtrów antyzakłoceniowych
montowanych w torach sygnałów odchylania i składowych kolorów.
Polecam więc karty od renomowanych producentów (np. STB, Elsa czy ASUS).
 Bardzo dobra jakość obrazu mają karty Matrox.

Pozdrowienia
Krzysiek