Philips 107s and zestawy regeneracyjne do drukarek

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 17:40:36 MET DST

Czoem!

Mam zamiar kupic sobie 17 calowy monitor Philips 107s - znaczit ten
"krotki".
Bylbym wdzieczny za wszelkie sugestie, oceny etc wzgledem tego monitora
- badz wskazac inny monitor do 1400 zetow w miare dobry i co
najwazniejsze w miare krotki(mam malo miejsca na monitor:(( a na
cieklokrystaliczny mnie nie stac).
And drugie pytanko - czy ktos uzywal juz zestawow regeneracyjnych do
drukarek HP? Mam 610c - i wlasnie skonczyl mi sie tusz. Nowy toner to
okolo150 zetow a regenerator to jakies 75 zetow i podobno starcza az na
4 wypelnienia!!!!
Bede wdzieczny za pomoc. pisac tu albo na priva.

pozdrofka

Marcin