Odp: Likom 17'

Autor: Tomasz Byczek \ (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 16:23:43 MET DST

Użytkownik "Wiktor Dzierzecki - YanosiC" <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:%nlS4.48805$O4.1016309_at_news.tpnet.pl...

Przepraszam, miało być K7034 - pisałem on-line i na klawiszach się pomyliłem
(k obok l) :(.
Wcześniej sciągnąłem już specyfikacje tych monitów z różnych źródeł i
upatrzyłem sobie właśnie ten K7034. Jednak się zastanawiam. Mają one
kineskopy Samsunga i to właśnie mnie martwi. Teraz mam Hyundai DelxeScan 15
G+ (OSD itp.) i też ma taki kineskop. Ogólnie we wszystkich testach monitory
Samsunga, lub z kineskopem Samsunga mają małą jasność świecenia luminoforu.
Aktualny monit mam 2 lata i na początku jasność i kontrast ustawiałem na
połowę, teraz muszę ustawiać na 3/4 - niby to noramlny objaw wypalania
luminoforu, ale po dwóch latach ?. (działa średnio 6 ~ 8 godz/dzień)

Chciałbym się dowiedzieć jakie jest wasze wizualne odczucie gdy patrzycie na
ten i inne monitory. Czy naprawdę warto kupić Likoma, czy poczekać i dać za
Philipsa 1700 zeta ?

--
* * * PoZdRoWiOnKa * * * *
byczketom_at_poczta.onet.pl