Odp: Co to za procesor???!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 14:53:17 MET DST

> Wpadl mi w rece procek. Jest na nim informacja ze jest to 200mhz.
> Stoi jak byk! Wkladam go do plytki i ustawiam na 3x66.
> Odpalam kompa i bios mi pokazuje: 486DX 66MHz.
> :(
> Wylaczam, ustawiam na 1,5 x 50. To samo.

A do jakiej plyty go montujesz ?
Chyba nie od 486 ? :-)

> na procku jest taki duzy napis: WIN CHIP

Czyli jest to WinChip 200Mhz.

> Cos kiedys slyszalem o tych prockach, ale nie mam pojecia o co chodzi.
> Cytuje wszystkie informacje na procku:
[...]
> Jesli ktos cos wie na ten temat, albo moze podac jakies zrodla to bede
> wdzieczny.

Jest to procesor Low-End majacy umozliwic uzywanie MMX'a
na plytcha gównych nie przystosowanych do iP166-233MMX
czyli tych pod P75-P200 z obsluga napiecia (pojedynczego) 3.52V.
Plyta musi równiez miec bios który obsluzy tego proca.
Co do samego proca to jego predosc jest podobna do iP166MMX
jesli chodzi o operacje staloprzecinkowe niestety FPU to ona ma
baaaardzo slabiutkie czyli do gier (i wszystkiego co mocno korzysta z FPU)
to sie nie nadaje.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\