Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty elektronicznej w firmach

Autor: kasia (kasia5558_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 19:42:44 MET DST

Od: Tolo Pepper <tolopepper_at_poczta.wp.pl>
Temat: Re: Wirus I love you w poczcie e-mail niszczy systemy poczty
elektronicznej w firmach
Data: 4 maja 2000 23:50

hmm... to nie takie proste. ja osobiscie dostaje czesami maile, o ktore sie
nie prosze i czesto bywaja one calkiem przyjemne :))) cala siara jest w
tym, ze ajlowju rozsyla sie automatycznie do ludzi z ksiazki adresowej czy
jakos tak. a jesli dostaje maila od ZNANEJ mi osoby z tematem ajlowju to
juz na pewno go otworze... nawet sie o niego nie proszac. czasami tzw.
lancuszki sie na cos przydaja! (oczywiscie jesli mowia prawde, a nie sa
typowymi lancuszkami)

No tak, ale jak jakis facet Ci to przysle? Np. Twoj brat? Albo od 20 osob
dostaniesz wiadomosc z tematem I LOVE YOU czy jakims innym, to chyba wyda Ci
sie to podejrzane??

kasia5558_at_poczta.onet.pl