Nie chcę nikogo straszyć, bo nie jestem "Babą Jagą"

Autor: kasia (kasia5558_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 19:31:42 MET DST

Od: Leszek <karwin_at_klienci.pkobp.pl>
Temat: Nie chcę nikogo straszyć, bo nie jestem "Babą Jagą"
Data: 9 maja 2000 11:15

Szanowni Państwo,
Dzisiaj prawie pół nocy siedziałem w tej grupie dyskusyjnej. Tutaj prawie co
druga wiadomość jest zainfekowana wirusem "I Love you".

Skad wiesz???
Milo, ze zyjesz :)))

Myślę, że jeśli
zależy nam na tym żeby to dalej działało, to czym prędzej proszę się udać na
stronę firmy " Symantec" (to nie jest reklama!) i ściągnąć sobie stamtąd
mały programik do unieszkodliwienia tego g... .

To wcale nie jest reklama ;-)))

Jest nieprawdą, że gnieździ
się on tylko w załącznikach, nawet do tego tekstu potrafi się dopisać, tyle
że zanim go wyślę, to go zeskanuję (mam na myśli ten tekst).

Aaaaaaa!!! Bedzie mnie pouczal. Nie potrafi.

kasia5558_at_poczta.onet.pl