Re: Co to za procesor???!!!

Autor: Krzysztof Dmytrów (cyrixfan_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 13:32:02 MET DST

> Wpadl mi w rece procek. Jest na nim informacja ze jest to 200mhz.
> Stoi jak byk! Wkladam go do plytki i ustawiam na 3x66.
> Odpalam kompa i bios mi pokazuje: 486DX 66MHz.
> :(
> Wylaczam, ustawiam na 1,5 x 50. To samo.
>
> na procku jest taki duzy napis: WIN CHIP
> Cos kiedys slyszalem o tych prockach, ale nie mam pojecia o co chodzi.
> Cytuje wszystkie informacje na procku:

Wszystko jest w porzadku, jest to WinChip 200 MHz, odpowiednik (slabszy
Pentium 200 MMX). Wydaje sie, ze masz stary BIOS, który go nie rozpoznaje.
Nie ma jednak problemu, gdyz WinChip pracuje ze starszymi plytami GLÓWNYMI
(jest jednonapieciowy). Jezeli komputer pracuje poprawnie, to komunikatem
nie nalezy sie przejmowac. Jezeli chcesz, aby BIOS rozpoznal go poprawnie,
trzeba zrobic upgrade. Tylko jezeli wszystko jest w porzadku, nie ma sensu.
pozdrawiam
Krzysztof Dmytrów