Jak nazywa sie cecha notebook'ow: startowanie ze stanem sprzed wylaczenia

Autor: Marcin (ms_at_ks.k.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 12:18:21 MET DST

Witam,
widziałem kiedyś notebooka, która miał przedstawioną w temacie
właściwość - np. gdy wyłączyło się go w trakcie pisania
czegoś w Wordzie po ponowym uruchomiueniu
otwierał się Word z tym dokumentem w miejscu zakonczenia.
Czy Ktoś z Was może mnie uświadomić jak to się nazywa ?
A dwa - które firmy dołączają tę możliwość -
i o ile notebook z tym czyms jest droższy od zwykłego ?

pozdrawiam
Marcin