Brak dzwieku z karty TV - co sie stalo ?

Autor: Twardziel (majmariu_at_polbox.com)
Data: Thu 11 May 2000 - 11:10:29 MET DST

Witam,

Spotkalo mnie cos takiego. Zainstalowalem ze strony producenta nowe drivery
do karty Tv (Pixel View BT878TV-FM) i zniknal mi dzwiek. Odinstalowalem
wszystko zwiazane z karta TV, wykasowalem to co zostalo, wyczyscilem z
rejestr i powrocilem do starych driverow na ktorych przedtem bylo wszystko
ok. Niestety dzwieku jak nie bylo tak i nie ma... Juz nie wiem co zrobic
(nie chce mi sie przeistalowywac Windows). Moze ktos ma pomysl jak uruchomic
dzwiek ?
Konfiguracja:
Abit BE6-II, Sb Live!, PixelView II

pozdrawiam