Karty muzyczne /BARDZO PILNE/

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Thu 11 May 2000 - 08:32:55 MET DST

Cześć !

Przedwczoraj sprzedałem swoją kartę muzyczną (Diamond Sound S90) :)

Planuję teraz zakup taniej karty 4-kanałowej.

I teraz mam dylemat :)

Interesują mnie karty muzyczne w cenie do 120 zł :(

W tej cenie znalazłem karty oparte na chipsecie Yamaha 774 i ForteMedia
801.

Co sądzicie o tych kartach ?

Karta ma służyć głównie do oglądania filmów z DVD oraz do gier.

Najbardziej mnie interesuje karta oparta na Yamaha 744 gdyż jest ona
zgodna z Eax 1.0 i 2.0 , A3d 1.0 , DS i DS3d ...

Proszę wszystkich użytkowników kart opartych na Yamaha 774 (4-kanałowej)
lub Fortemedia 801 (4-kanałowej) o opinie o nich i inne spostrzeżenia.

A może w tej cenie dostał bym jakąś inną ciekawszą kartę 4-kanałową ??

Sprawa jest bardzo pilna więc czekam cały czas na odpowiedź !

Odpowiedzi proszę kierować na emaila: demoman_at_box43.gnet.pl

PS. Za SB live mnie nie stać :(

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.