Re: ABIT BE6 II

Autor: Kingi (michalsw_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 18:18:06 MET DST

Użytkownik Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka <elmer_at_ktm.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3919400C.2734F0E0_at_ktm.com.pl...

> Nie dziwne, ja tez mam zdrowe czestotliwosci :-)

> Tasma kosztuje chyba ze 20pln, wiec nie jest problem wymienic. Tylko ten
> lct sie wlecze czy wszystko co podepniesz?

niebardzo mialem okazje sprawdzic inne dyski. Swoj dysk oddalem do serwisu
do sprawdzenia i powiadomiono mnie ze wszystko jest ok (sprawdzany byl na
Acorp'ie z kontrolerem Udma 66). Musze koniecznie sprawdzic teraz inny dysk
:)