Re: PC100 czy PC133

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 20:48:56 MET DST

> no co Ty, przecież PC100 7ns były powszechne - i chyba nawet jeszcze są.
> Również zdarzały się PC100 6ns - firmy Compaq, AFAIR. Na dodatek bywają
> też pamięci PC133 o czasie dostepu 8ns - widziałam na własne oczka.

1000/7.5 =133
1000/10=100

niemozliwe jset pc133 o 8ns - pewnie oznaczenia nie byly zgodne z
rzeczuwistoscia
minimalnie jest 7,5

a 6 ns to 167mhz ... widziales gdzies takie pamieci ? (nie liczac kart
graficznych )

sa w pamieciach 2 oznaczenia , to wolniejsze to to ktore powinno sie
podawac, a to szybsze to to ktore podaja niektorzy producenci zeby zwrocic
na siebie uwage.

Pozdrawiam. Glina