Re: AGFA snapscan 310 LPT

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 19:35:55 MET DST

doktorek <kubek_at_mediclub.pl> wrote:
> Jak to dranstwo zainstalowac pod windows 2000?

Ja mam wersje SCSI i tez nie ma driverow.Zainstalowanie samego
oprogramowania jednak umozliwia korzystanie ze skanera (te programy
dostarczane na plytce ze skanerem) mimo ze po wlaczeniu komputer ciagle
znajduje skaner i chce instalowaac do niego drivery.Po uruchomieniu
FotoLooka skanowanie jednak dzial i to niezle.Czary czy co ???