Odp: znikajacy BIOS

Autor: loczuk (qcol_at_home.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 19:01:54 MET DST

ja niedawno mialem identico z dwoma gratami. chodzily kope lat ok, a tu od
razu dwa na raz... codziennie telefon: koooomputer mi sie niiiie che wlaczyc
:)).
tyle ze to byly expertcolory TX. wymiana baterii pomogla. swoja droga
dziwne: data sie podtrzymywala o.k., a ustawienia sie kasowaly... chyba do
podtrzymania daty jest potrzeba wiekszek energy. tak czy nie\???

Użytkownik Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fbmr1$nrg$1_at_h1.uw.edu.pl...