Re: Transfer 1 MBajt/min to dużo czy mało?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 18:27:36 MET DST

>1 minuta = 60 sekund (to jest pierwsze po primo)
>1 megabajt = 1000000 bajtów (nie całkiem dokładnie - a to jest drugie po
>primo)
>Reszta należy do Ciebie i kalkulatora.

Jasne.
Ale ja nie chciałem dokładnie wyliczać transferu.
Pytałem, czy ten nagły wieczorami (od kilku dni) skok transferu to dużo czy
mało?
Wczoraj ściągałęm ponad 50 MB, dlatego dość istotne było dla mnie, czy o
innej porze trwało by to krócej, a może powinienem skakać z radości, że
zajęło mi to tylko trochę ponad półtorej godziny, a nie na przykład sześć.

--
Janusz - Vahanara