Re: Cenzura antywirusowa inernetu, ww, e-mail Do you love me?

Autor: kasia (kasia5558_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 14:01:34 MET DST

Od: haobe <haobe_at_astercity.net>
Temat: Odp: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?
Data: 8 maja 2000 22:55

moze jestem jakis dziwny,... korzystam z outlooka i jakos nie mialem / nie
mam z nim problemow....

Ja tez nie.... no przynajmniej jesli chodzi o wirusy... Ale odlecielismy od
tematu..... Po co komu otwierac zalcznik z temtem I LOVE YOU??? Jak ja np.
dostane cos takiego od kolezanki, ktora nie jest lesbijka a do tego nie umie
nic po ang. to troche sie zaniepokoje no nie? I poprostu nie otworze.

kasia5558_at_poczta.onet.pl