Re: Office 2000

Autor: Hubert Dolega (hubert_at_rava.com.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 17:29:17 MET DST

Witam!
On Wed, 10 May 2000 11:15:00 GMT, Raffa wrote:
>W okienku Otwórz plik oprócz listy , szukaj w ... jest na lewo w pionie
>5 ikonek : Historia, Moje Dokumenty i inne a może ktoś wie jak podmienić
>tam żeby była np. Dyskietka lub inny katalog (Scieżka)
>MOŻNA TO USTAWIĆ ????

A nie wystarczy Ci możliwość dodania skrótów do plików lub katalogów
do Ulubionych ???

Podświetl katalog lub plik a następnie wybierz NARZĘDZIA>Dodaj do
ulubionych.

Niestety w ulubionych jest mnóstwo śmiecia wstawianego automatycznie
np. przez MS IE ale nie wiem czy można się tego pozbyć.

--
Hubert Arkadiusz Dołęga
hubert_at_rava.com.pl