Re: Czy chcesz komputer wart kilkanascie tysiecy zlotych?

Autor: Radoslaw Jez (radekj_at_berlitz.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 13:11:44 MET DST

> Odlicz sobie cenę ciekłokrystalicznego monitora
> i masz zwykłego PC-ta.
>
> Żadna rewelacja.

O! Przepraszam,

komputer procesorem Intel Pentium III (prawdopodobnie najszybszy, jaki
bedzie dostepny _po_ zakonczeniu konkursu), z karta graficzna 64MB, 128MB
RAM, DVD 10X, skanerem, drukarka, kamera i modemem to, wedlug mnie, NIE jest
zwykly pecet.
Poza tym, nawet tzw. zwykly pecet w zamian za wysmazenie 300 slow eseju to -
moim skromnym zdaniem - dosc atrakcyjna okazja, nieprawdaz? :-)

Uklony,

RJ