Odp: Abit Be6 II problem

Autor: Spajder (spajder_at_viper.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 11:52:25 MET DST

Użytkownik jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39184A3F.3273DB1C_at_osowa.gda.osk.pl...
> nie tekturowe tylko preszpanowe, zreszta nie wiem czemu mialo by to
> cokolwiek zmienic te podkladki sa tam z przyczyn czysto mechanicznych

Tekturowe czy preszpanowe, co za roznica, wazne ze izolacyjne.
Mi pomoglo zlikwidwanie ich, bycmoze jest jakas niezgodnosc mas obudowy o
plyty, bo po wyjeciu zasilacza i odizolowaniu go od reszty flakow tez bylo
OK

Zreszta wokol otworow na plycie jest masa, ktora przy montazu przy pomocy
srobek jest podlaczona do obudowy tylko z jednej strony (laminat jest 3
warstwowy), byc moze to bylo przyczyna, zreszta nie do kazdej obudowy daja
takie "preszpanowe" podkladki (do enlighta nie dali)
Obudowe mam podlaczona do uziemienia.
psdr
Spajder