Odp: Problem z Virge...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 07:56:07 MET DST

> Witam!
> Dostalem dwa dodatowe MB pamieci do virge[dimond stealth 2000]. Problem
> polega na tym ,ze po ich zainstalowani w systemie [win98] wyskakuja
> dziwne, czarne paski. Strasznie mnie to denerwuje [!!] , ale nie chce
> wyjmowac tych nowych 2MB! Jest na to jakas rada?

jeżeli nic innego przy tym nie grzebałeś to pewnie ta pamięć nie bardzo do
twojego Diammonda (kiedyś też kupiłem 1 MB - do sklepu zaniosłem całą kartę
żeby gość dobrał coś odpowiedniego, niby było ok tylko że jak włożyłem to w
ogóle nie widział tego 1 MB) - poszukaj jakiegoś gościa który zna się trochę
na ich oznaczeniach żeby pomógł dobrać ci odpowiedni typ

pozdr Rafał