Re: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 22:01:09 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>ale te zasady to plik helpersow w ktorych sam ustawiasz

Powiedziałem z zasady skryptów VB Netscape nie wykonuje, ponieważ
w odróżnieniu od IE _nie_posiada_odpowiednich_funkcji_. Być może
zmniejsza to jego funkcjonalność, ale za to zwiększa bezpieczeństwo.

>czy ma byc
>ask user
>
>czy uruchomic program stowarzyszony z plikiem.

Nie wiem jak to wygląda w IE (nie używam), ale w NN użytkownik
sam ustala zasady, według jakich Netscape współpracuje z zewnętrznymi
programami. Jeżeli instaluje oprogramowanie z bliżej nieokreślonego
źródła to sam się prosi o kłopoty.

Zresztą: w firmie, w której pracuję przeżyliśmy mały atak "ILOVEYOU".
Tzn. przyszło kilkanaście takich e-maili. Nikt się nie zaraził, pomimo
tego, że na wszystkich komputerach poza serwerami króluje Windows, chwilami
również z zainstalowanym IE+OE.
Zgadnij dlaczego: otóż koleżanki i koledzy przyswoili sobie zasady
komputerowego BHP, którego jeden z punktów brzmi "nigdy nie uruchamiaj
podejrzanych załączników".

Marcin

--
http://emul8.bydnet.com.pl * http://emul8.bydnet.com.pl/beos