Uszkodzony plik mpg

Autor: Formica (formica_at_go2.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 21:48:35 MET DST

Witam!

Ściągnąłem niedawno z Inetu kilkanaście plików *.mpg (teledyski Weird Al
Yankovica nawiasem pisząc) i z dwoma z nich mam problem - Windows Media
Player pod Win2000 za Chiny Ludowe nie chce ich odtwarzać, wyrzucając
z siebie:

"Cannot play back the file. The format is not supported. (Error=80040265)"

Podejrzewam, że Windows Media Player jest wyczulony na uszkodzone pliki,
bo na tym samym komputerze XingMPEG Player odtwarza je bez problemu.

Pytam się więc: czy istnieje programik, który by potrafił "zafixować"
te *.mpg, tak aby WMP łykał je bez bólu?

Piotrek