Re: Celeron na przejsciowce

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 19:02:25 MET DST

> Możesz mi powiedzieć skąd masz takie wiadomości (site, pismo, palec z
> którego to wyssałeś lub inny source).

Z zestawow, ktore skladalem i wlasnego kciuka
Poza tym Intel Celeron Processor up to 600 MHz DataSheet
Punkt 4.0 (Thermal Specification and Design Consideration
Podpunkt 4.1.1 (Thermal Diode) - strona 56
Do sciagniecia z
ftp://download.intel.nl/design/celeron/datashts/24365811.pdf
ftp://download.intel.com/design/celeron/datashts/24365811.pdf
ftp://download.intel.co.jp/design/celeron/datashts/24365811.pdf

>Niby jaki sens miało by wsadzanie
> czyjników do płyt na Abita czy innych jeżeli, tak jak mówisz, Celerki mają
> czujniki temperatury w środku?

Plyty Abita np. BE6-II/BF6
umozliwiaja odczyt temp. z trzech zrodel
System Temperature 1 - dokladnie nie wiem gdzie jest ten czujnik umieszczony
    ale chyba gdzies w okolicach gniazda procesora - mozna przyjac, ze
wskazuje
    temp. wnetrza obudowy
System Temperature 2 - ten termistorek mozna sobie przykleic gdzie sie chce,
nawet
mierzyc sobie goraczke, albo np. temp. chipa grafiki
CPU Temperature - odczyt z diody na plytce (die) procesora - moze nie
dzialac
jesli uzywamy przejsciowki, ktora tego nie umozliwia

> Myślę, że się mylisz.

The truth is out there - jakby powiedzial kolega Fox

Roger