Re: modem diablo, problemy z szybkością

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Tue 09 May 2000 - 16:29:15 MET DST

Użytkownik teo <teo27_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Mv
nQ4.23368$O4.495827_at_news.tpnet.pl...
[...]
| tylko że prędość 14 czy 24 mnie nie zadowala
| dlaczego zatem tak się dzieje? oczywiście nie wymagam, żeby modem chodził
na
| 56 tylko tak średnio 45-46

Prawdopodobnie masz zainstalowaną PCMkę na linii. To jest takie urządzenie,
które pozwala na podłączenie kilku numerów na jednym kablu. Do rozmów to j
est wystarczalne, ale modemy padają...
Generalnie zapraszam na pl.misc.telefonia, bo to właściwsza grupa.

Pozdro,
Piotrek.