Re: Kocham Cie - Romeo i Julia z Manilii

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 14:09:08 MET DST

In article <39187956.694A_at_poczta.onet.pl>, Dariusz wrote:

>Bo on nie jest hackerem, ale nieszczesliwym kochankiem.

        Nie byl hackerem w zadnym wypadku.
        Hacker, to inaczej programista, albo zapaleniec, albo
dlubacz.
Nietstye media uparcie ignoruja stara definicje i forsuja swoja wlasna,
nazywajac
hackerami wlamywaczy komputerowych, zlodziei, piratow i kogo by tam jeszcze.
        W tym przypadku nalezy dodac ze winny byl MS bardziej niz ow
biedak. To nie byl wirus - tylko robak, Aby sie rozprzestrzeniac
potrzebowal ludzkiej glupoty - naiwnosci. Kto to widzial
by uruchamiac kazdy program przyslany przez nieznana
soobe!

--
A.D.Danilecki "szopen"