Nie chcę nikogo straszyć, bo nie jestem "Babą Jagą"

Autor: Leszek (karwin_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 11:15:42 MET DST

Szanowni Państwo,
Dzisiaj prawie pół nocy siedziałem w tej grupie dyskusyjnej. Tutaj prawie co
druga wiadomość jest zainfekowana wirusem "I Love you". Myślę, że jeśli
zależy nam na tym żeby to dalej działało, to czym prędzej proszę się udać na
stronę firmy " Symantec" (to nie jest reklama!) i ściągnąć sobie stamtąd
mały programik do unieszkodliwienia tego g... .Jest nieprawdą, że gnieździ
się on tylko w załącznikach, nawet do tego tekstu potrafi się dopisać, tyle
że zanim go wyślę, to go zeskanuję (mam na myśli ten tekst).

Leszek Winiarek
os.Wojska Polskiego 22/2/7
57-402 Nowa Ruda
e-mail: karwin_at_klienci.pkobp.pl