Re: Monitor 17, Wlasciwie ktory najlepiej kupic?

Autor: Marek Z (mzural_at_polbox.com)
Data: Tue 09 May 2000 - 10:20:54 MET DST

Witam !

Pewnego razu Woytas napisał :

> może CTX PR 705F, lub 711F (Futura Trinitron
> TCO'99) płaski, plamka 0,24

Niestety CTX Futura jeden i drugi są do kitu. Takie pytanie kontrolne - czy
w tej klasie monitorów dopuszczalne jest zmniejszenie obszaru wyświetlania
o ok. 0.5 cm na całym obwodzie ?
Na początku napisałem, że niestety bo sam bardzo chciałem kupić tego CTX.
Na podstawie tego co wiem mogę udzielić pewnej rady : trzymajcie się drodzy
Grupowicze od tych monitorów z daleka. Niestety ...

Pozdrawiam
Marek

P.S. W końcu kupiłem Samsunga SyncMastera 700 IFT za 1865 zł z VAT-em.
Monitor wart tych pieniędzy. Polecam.