Odp: Pomocy!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 09:48:46 MET DST

> Jest tak. Mam big tower'a i dorzucilem sobie drugi zasilacz pod
> ktorego podlaczylem piec cooler'ow chlodzacych mojego kompa. Zasilacz
> jest AT
> z osobnym wlacznikiem ktory jest sobie w podlodze obudowy (obudowa jest
> na kolkach). Sam zasilacz umiejscowiony jest prawie na samej gorze
> obudowy, w zwiazku z czym kabelek do wlacznika idzie przez cala wysokosc
> obudowy (musialem go przedluzyc). Mam asus'a p3b, dysk seagate 8,4gb,
> kontroler udma66 abit'a (hot rod) i podczas wlaczania tego drugiego
> zasilacza zawiesza mi sie komp.
> [...]

czy nie lepiej bylo by wywlic ten drugi zasilacz (po cholere taki wielki do
5 wiatraków)
piszesz ze kabel wlacznika zasilania od zasilacza AT styka sie transmisyjnym
HDD --- zródlo zwisów - kabel 80 zylowy jast i tak ekranowany ze wzgledu na
duza czulosc na zaklucenia ale jak obok puscisz mu cos takiego to nie ma
szans
wracajac do zasilacza (a moze by tak najpierw wlaczac ten AT a dopiero
potem kompa i wylaczac kompa a potem AT - nie bedzie skoków na wylaczniku)

mimo wszystko proponuje rozwazyc jakies inne zródlo zasilania do tych
wentylatorów (cos malego domowej roboty lub wymiana zasilacza ATX z obudowy
na jakis 300 - 350 WAT i po co tyle wentylatorów ? (5-to chyba zaduzo,
zastanów sie czy przypadkiem nie powoduje ta zawirowan powietrza wewnatrz
obudowy - bo zamiast chlodzic moze grzejesz, a raczej dobrze izolujesz,
jezeli to BIGTOWER to duzy wentylator na dole by wystarczyl)

sorry za brak skladu pozrd Rafal